مورینیو: شاهین می تواند برود؛ در مورد کاکا چیزی نمی دانم
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  مورینیو: شاهین می تواند برود؛ در مورد کاکا چیزی نمی دانم   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 62346
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


مورینیو: شاهین می تواند برود؛ در مورد کاکا چیزی نمی دانم

 

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال، تایید کرد که نوری شاهین، ستاره ترک تبار این باشگاه، می تواند هر زمانی که بخواهد این باشگاه را ترک کند و اعلام کرد که کاکا در تور پیش فصل رئال در آمریکا حضور خواهد داشت اما در مورد آینده این بازیکن در سانتیاگو برنابئو مطمئن نیست.

مورینیو که در حال حاضر همراه با تیمش برای دیدار دوستانه مقابل بنفیکا در لیسبون به سر می برد، بعد از دریافت جایزه بهترین مربی پرتغال از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال، گفت:" کاکا مقابل بنفیکا 40 تا 60 دقیقه بازی خواهد کرد اما می دانم شما می خواهید بدانید که او خواهد ماند یا نه. من نمی دانم. او و باشگاه هم نمی دانند. اما مسائل بین ما شفاف است. او می دانم که من چطور فکر می کنم و من هم می دانم او چه می خواهد. بازار نقل و انتقالات تا 31 آگوست (9 شهریور) باز است و اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد.

او تا زمانی که بازیکن رئال باشد و فصل آینده نیز در کنار ما باشد، با تیم اول تمرین خواهد کرد و برای ما به میدان می رود. او به همراه تیم به آمریکا خواهد آمد. اگر او بماند، خوشحال خواهیم شد زیرا او هنوز می تواند کارهایی برای ما انجام دهد."

او همچنین در مورد نوری شاهین گفت:" بازار نقل و انتقالات تا پایان اگوست فعال است. دوست دارم تردیدهای زیادی به وجود بیاورم. نه در بین خودمان و نه در بین روزنامه نگاران. من 20 بازیکن آماده می خواهم و درهای باشگاه برای خررج "بچه ها" باز است. اگر کسی بخواهد برود، می تواند. باید صادق بود. نوری در حال حاضر در شرایط مبهمی قرار دارد؛ در یک شرایط خاکستری. اگر او می تواند جای دیگری فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند، بهتر است برود. زیرا همان طور سال گذشته دیدید، او فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد."

سرمربی رئل همچنین در مورد خرید لوکا مودریچ گفت:" در مورد بازیکنان باشگاه های دیگر صحبت نکنید."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در شنبه 7 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');